Torsdag..

Fredag imorgon.. skönt att veckan är över snart... vill att veckorna går fort så att jag blir större fort :)
Idag sov jag och mamma länge, fick mat vid sju imorse så sen sov vi till halv elva :) det tyckte mamma var skönt  :)
När vi hade gått upp fick jag mat och mamma åt frukost, sen kollade vi lite på tv och sen gjorde mamma sig iordning sen gick vi ut och gick för mamma skulle till FK och hämta lite papper, jag och mamma gick och handlade och sen gick vi ner till mosters skola :) skulle möta henne när hon slutade, fast vi va där vid två och hon slutade tre så vi fick vänta lite, men det gjorde inte något, mamma träffade lite folk som hon pratade med och jag låg och sov nästan hela tiden, gnällde till lite ibland när jag ville ha nappen.. sen kom syrran och vi gick hem.
mamma har precis ätit och jag har också fått mat :) mums..
Mammas kompis Josefine kanske kommer idag, det är bestämmt så iaf :) får säkert någon present också :)
hihi, vad mycket prestenter jag får :) kulkul :)

Nej nu ska mamma gå och bada och jag ska sitta i mosters knä..
Hör av mig ikväll:)

/Jonathan



jag vill inte ligga i babysittern längre:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0