Tisdag den 30:e, snart 3 månader:)

Jepp, på torsdag blir jag TRE hela månader, fast jag bara skulle varit knappt 2-3 veckor :P
Men vem orkar stanna i en trång mage när man kan komma ut :P Inte jag iaf, de hade jag verkligen inte tid med, måste ju tänka på att inte fylla 18 allt för sent på året när den dagen kommer :P roligt med kalas på  sommaren också:)
Imorgon fyller mamma 18 år..det kommer nog mycket folk då.. ucsh, jobbigt.. får nog åka till pappa lr nått då :P nej då, jag äääääälskar när alla går runt och bär på mig hela tiden : )
Ska till ögonläkaren imorgon också :( hoppas det är sista gången nu för ögondropparna gör så jätte ont :( jag skriiiiiiker när dom droppar dom, och sen får jag inte vara i ljus på tre timmar för mina ögon är jätte kännsliga mot ljus så jag får ha mössan över ögonen och ligga i vagnen hela tiden.. stackars mig...
Efter vi varit hos läkaren på undersökning blir det direkt hem för mamma ska försöka hinna till en bebisträff på bvc som börjar kl 1, men vi kommer nog missa den för mamma ska in på obs och köpa en RSB nappflaska till mig och en napphållare :) spottar ju ut nappen så fort någon lyfter upp mig så den åker i backen.. inte så bra om man är ute och inte kan skölja av den någon stans..
 
Imorgon kommer Izabella också:)jippie.. hon tycker nogatt jag är söt fast hon säger det inte :P

Nej nu ska mamma få ge mig lite mat sen ska hon färga håret :P

och just ja, till helgen ska vi bort:):):):):) vi ska hälsa på mammas kompis Veronica och hennes dotter Jasmine:) mamma säger att båda är underbara så jag kommer nog ha det bra där också :) kul att komma ut lite :)

// Jonathan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0