Ny vecka..

Inte blivit så mkt nytt här under helgen tyvärr.. har gjort saker hela tiden så det har inte funnits tid :P
I fredags kväll fick jag va hemma med mormor för mamma och hennes kompis sandra skulle bort en sväng :)
det var mysigt att få vara hos mormor, mamma gick vid va 22.00 och var hemma 01.20 så hon var inte borta så länge, fick ligga inne hos mormor tills mamma kom hem, sov hela tiden, märkte nog inte ens att mamma var borta..
Det är det som är bra med att mamma bor hos mormor, om mamma ska bort så behöver hon inte lämna mig någon annan stans, utan hon kan lägga mig och sen är det inte några problem, och mamma är ju inte precis borta länge från mig :)

På lördan va vi ute och hälsade på morfar :) va sol och varmt just då så mamma och dom satt ute så jag fick ligga ute och sova i vagnen :) sov hela tiden : ) på kvällen va jag och mamma hos pappa en sväng, va mysigt att få vara med pappa lite,, :)
Sen vid kvart i nio typ, så kom mammas kompis sandra igen så då gick vi hem till mormor, var lite folk hos mormor och åt lite mat på kvällen, många som ville titta och hålla mig :P
Vid ca 00.00 somnade jag... mamma skulle gå med sandra och tony en sväng så jag fick vara med moster lite, somnade bra i min säng så moster la sig i mammas säng så länge, mamma var hemma vid 01.00 så hon va knappt borta en timme ens :P
Fick sitta hos mamma lite när hon kom hem, sen fick jag mat igen vid halv tre sen blev det sängen igen..

Igår, söndag gjorde vi inte allt för mkt, låg i sängen länge, gick upp ca 12.00, jag ville inte sova så bra på natten så både jag och mamma var trötta.. gick ner och åt, vid ca 14.00 somnade jag igen så då gick jag och mamma och la oss i sängen och somnade båda två :)
Vaknade igen vid 16.00 då gick mamma och duschade och så tog vi en prommenad, gick en sväng till tony också :)
På kvällen gjorde vi inte mkt, gnällde större delen av kvällen igår så mamma var helt slut när hon fick gå och sova...

Vaknade kl 09.30 idag, mormor kom och tog upp mig,låg bredvid mamma från kl 06.00 :P
Fick mat sen kom mamma upp också..
Idag ska vi inte göra mycket, är lite snorig så mamma vill vara hemma med mig, ska en sväng till mammas mormor för mamma och mormor ska dit och äta mat men sen ska vi bara va hemma så jag inte blir sjuk..

Nej nu vill jag ha mat så ´jag får återkomma ikväll om jag orkar :P

/Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0