Lördag.

Ett tag sen d blev upd här... mycket för mig och mamma d senaste..
Veckan har varit bra,  i måndags var jag och mamma hemma på morgonen sen gick vi till pappa och var där en stund.. sen gick vi hem och så kom mammas kompis Tony och hälsade på, men vi gick och la oss tidigt för vi skulle upp tidigt på tisdag,
På tisdagen åkte jag och mamma till karlstad för mamma skulle på kontroll och jag skulle vägas,  Gammelmorfaf och gammelmormor körde oss,
Jag hade gått upp bra i vikt och vägde då 3560 så det var jätte bra..
Efter sjukhuset så åkte vi in till stan en sväng och kollade lite, och så fyllde mammas morfar år så dom skulle gå ut och äta..
Sen åkte vi hem, var skönt att komma hem tyckte mamma..
på onsdagen så gjorde vi inte så mycket, var hemma och slappade och på kvällen gick vi till pappa och var kvar där på kvällen och kollade på Idol, mammas kusin elin var med också, efter Idol kom mormor och hämtade oss hos pappa så vi slapp gå hem i regnet, det var skönt..
På torsdagen va vi i kstad igen för jag skulle på ögonkontroll och så skulle jag skrivas ut,  då åkte mormor med för hon skulle köpa present till morbror.. Vi gick på ikea en sväng och handlade lite och mamma köpte som vanligt massa saker till mig :)
När vi kom hem från kstad så åkte jag och mamma med Tony till hans mormor för hon fyllde år och mamma ville träffa jenny :)
På fredagen sov vi länge :) och sen vid halv ett så åkte vi till morbror Chriztian på kalas, när vi kom hem så åt mamma mat sen så skulle mammas kusin Elin och mamma köra mormor till jobbet så jag fick vara hemma med moster johanna en liten stund, sen kom mamma hem och hämtade oss så åkte vi till svanskog till LInda och tvillingarna och hälsade på,  dom tyckte jag var jätte söt och alla ville hållla mig :)
Sen när vi åkte hem så åkte Olivia med oss hem, hon sov hos moster..
Idag har varit en lugn dag, vi sov ganska länge i morse,  på eftermiddan kom mammas kompis Katharina och hennes dotter Tindra och hälsade på.. då blev olivia glad när hon fick någon att leka med..
När dom hade åkt hem så gick vi och handlade för mamma skulle köpa lite godis :)
Nu sitter vi här hemma och kollar på tv, imorgon ska vi åka och hälsa på farmor och farfar och så ska jag få vara med pappa...

Här kommer lite bilder på mig :)










Och ett STORT tack till Sandra som har gjort min blogg så fin.. Tusen tack!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0