Karlstad..

Idag gick jag och mamma upp vid halvåtta, eller mamma gick upp halvåtta och tog med mig ner och la mig i vagnen hos mormor så gick mamma och duschade... vid nio kom morfar och hämtade oss, eller mamma kusin robban körde men morfar va ju självklart med :)
Var i karlstad i tid och kom in på rönken nästan med en gång, tog fem min, jag låg stilla och var jätte duktig så det gick fort, en bild behövde dom ta sen va d klart, dom skulle höra av sig till mamma och berätta om han skulle fortsätta med medicinen, hoppas jag slipper, jag gillar den inte.. usch...

När vi kom hem från kstad så kom en kompis till mamma som heter sandra och hälsade på, massa presenter hade hon med också :) då blev jag glad... fina va dom också :)
Sen kom pappa och hämtade oss :) hade inte träffat pappa sen i söndags så det var mysigt att träffa honom,
när vi kom till pappa så var farmor, pappas kompis robin och kompis andreas där :)
Farmor tog mig så hon fick ha mig lite innan hon skulle åka hem.. kärlek får jag inte för lite av iaf :) men man kan aldrig få för mkt av det heller :)
Sen åkte farmor och andreas, mamma och robin åkte upp och handlade lite godis till idol, jag fick vara ensam hos pappa för första gången, det gick jätte bra :)
Sen bytte pappa blöjja på mig för första gången också, det gick jätte bra :) han var jätte duktig, mamma trodde att hon skulle få hjälpa honom men det behövdes inte :P
Fick lite mar sen var det idol, hade lite ont i magen och skrek lite, mamma tycker synd om mig när ja har ont i magen för det finns inte något hon kan göra, som tur är så håller det inte i sig så länge utan går över efter ett litet tag, men ibland mellan 23.00 och 01.00 så är jag inte alls glad utan är ledsen och gnäller hela tiden, lite ont i magen tror mamma.. mamma får gå och bära mig eller sitta och gunga mig så äte det lite bättre.. men skriker till så att det skär i hjärtat på mamma ibland..
Pappas kompis Robin körde hem mig och mamma efter vi hade varit hos pappa, det var jätte snällt av honom :)

Imorgon blir det nog en lugn dag, om det inte regnar så går nog jag och mamma ut och går en sväng :)

Kanske har glömmt att skriva vilken vecka jag är född i men det är iaf v 28+5, alltså 11 veckor för tidigt..
Men nu är vi hemma och allt är bra med både mig och mamma, äter på flaska nu och är jätte duktig..

Avslutar med lite bilder :)

Jag :)



Jag igen :P



Jag och pappa



Jag..



Tuffa killen



Jag och mamma :)



Nu ska jag och mamma snart gå och sova.. Natti..

/jonathan



Kommentarer
Postat av: sara

hej hej. varför ploppade han ut så tidigt? :O bra att han repade sig iaf :)

2008-09-15 @ 21:28:04
URL: http://ponyexpress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0