God morgon..

Idag tog jag sovmorgon så mamma fick sova länge,fast jag har varit vaken lite mer inatt, vi gick och la oss vid ca 23.00, sen vaknade jag vid ett och ville ha lite mat, mamma gjorde 90ml men jag blev inte nöjd så hon gjorde 30 till, dom åt jag upp snabbt men sen fick jag ont i magen för jag hade ätit lite för mycket tror jag, skrek en liten stund men sen fick jag ligga hos mamma och då blev det bättre:P Vid 04.00 vaknade jag igen och ville ha lite mat, då åt jag ca 80 sen var jag mätt, mamma la mig i min säng så jag fick ligga där, sov som en stock, sen vid sju så vaknade jag igen och åt lite mat,.sen ville jag inte ligga i min säng så jag fick ligga hos mamma och då somnade vi igen, sen vaknade jag vid 09.50,
Mamma tyckte det var skönt att få sova lite idag :)
Nu ligger jag i babysittern och kollar på tv och Olivia sitter bredvid mig och tittar till mig ibland, mamma måste så klart hålla koll hela tiden för olivia vill hellst lyfta mig hela tiden, men hon är lite för liten för att få lyfta mig :P
Så fort det har slutat regna så ska jag och mamma gå till pappa en sväng, jag ska mysa lite med pappa idag när det är söndag och allt :) för imorgon jobbar pappa hela dagen så då kanske jag bara får träffa honom sent på kvällen, så jag ska passa på att vara med pappa idag när han är hemma..
Nej nu ska jag nog ta och sova en liten stund, hör kanske av mig sen..

/Jonathan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0