God morgon :)

Idag blev det sovmorgon :P hihi.. jag vaknade vid åtta och skrek lite, men jag var inte hungrig för det räckte med att mamma tog upp mig och la mig bredvid henne så somnade jag om igen :)mysigt att ligga hos mamma i hennes säng :)
Sen vaknade jag vid kvart i tio igen och då gick jag och mamma upp..
Igår var en ganska lugn dag. vi var och hälsade på Jan-olofs (mormors gubbe) Mamma lisa, jag fick jätte fina kläder av henne fast i st 60, det tyckte mamma var bra att dom var lite större så att jag hinner använda dom innan dom blev för små.. Sen åkte vi hem en sväng sen ringde tony och frågade om vi ville komma dit och hälsa på:)
Så förs gick vi upp och handlade lite för mamma och tony skulle äta mat så dom skulle handla, sen gick vi hem till tony, så fort vi kom innanför dörren så blev jag hungrig och ville ha mat, men jag åt bara 30ml för egentligen så ville jag bara inte ligga i vagnen utan vara i knät, för jag har blivit lite bortskämmd :P
Sen fick jag ligga hos mamma i soffan när hon och tony kollade på film :) när filmen va slut fick jag lite mat sen gick jag och mamma hem :)
Vi gick upp och la oss ca 23.00 sen vaknade jag 01.00 och ville ha mat, bara för mamma att gå upp och göra d till mig :)

Idag ska vi inte göra så mycket, bara vara hemma och slappa hela dagen, för imorgon ska vi till kstad för jag ska rönkas, eftersom jag är för tidigt född så kan inte jag bilda kalk själv så jag har fått medicin och nu ska vi kolla om jag slipper ta det nå mer.. äckligt är det också.. jobbigt att behöva åka till kstad hela tiden, och nästa torsdag ska jag dit igen för då är det ögonkontroll som dom gör varannan vecka på mig, allt ser bra ut men dom måste kolla ändå.. förra veckan va d två gånger som vi va i kstad och denna veckan en gång och nästa vecka en gång... uschusch..

Nej nu vill jag ha lite mat.. kanske kommer mer ikväll..

/Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0