Fredag..

Sovmorron :P:P Jag fick mat vid halv tre inatt sen sov jag till kl 05.40, fick mat igen sen sov jag till halv elva :P hehe.. mamma tyckte de va skönt att få sova imorse.. mamma och jag satt lite framför tv:n i morse sen åt mamma lite frukost medans jag va hos mormor, sen bytte mamma och mormor rum och jag fick en ny säng som jag ska sova i inatt :)
Men mamma är rädd att jag inte sover lika bra i den som jag gör i vaggan för när jag ätit på natten och mamma lägger ner mig så somnar jag bara om mamma gungar på vaggan :P annars är jag vaken och gnäller.. så det kommer väl bli så att jag får ligga bredvid mamma inatt :P hehe..
När mamma och mormor var klara så gick mamma och duschade och jag fick vara hos mormor, sen gjorde mamma sig iordning för vi skulle på prommenad med mammas kompis Marica :)
Gick till henne runt halv fyra, fick sitta hos moster lite före för hon ska va borta under helgen så hon ville gosa lite med mig innan jag gick iväg :)
Fick kläder av maricas mamma  : ) jätte fina var dom : )
Vi var ute och gick en stund och sen gick jag och mamma och träffade jenny och Izabella en snabbis : ) mamma och jag hade saknat dom, vi ska förhoppningsvis träffas en stund imorgon också : )
Snart kommer sandra och ska hälsa på mig och mamma : ) Hon ska vara kvar här tills imorgon.. : )

Nej nu ska jag äta lite sen ska jag sova lite i vagnen :)

Hör kanske av mig ikväll eller imorgon, lägger inte in någon bild nu men bilder finns att se på mammas bilddagbok :)

/Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0