Förlåååååt..

Jag har inte upd så mkt här det senaste..  mamma har haft fullt upp med mig det senaste, Jag sover inte lika mycket längre så det är lite svårare att hinna och göra andra saker, vill hellst sitta i knät hela tiden för jaghar blivit bortskämmd...
Idag har jag sovit massa i vagnen ute medans mormor och mamma städade, det var skönt att få vara ute, jag sover bäst då :)
Igår på kvällen fick jag bada också, det var jätte skönt :) jag älskar att bada :)
Fick sova bredvid mamma större delen av natten för jag sover bättre då,mamma gav mig mat vid 23.00 igår, fast då åt jag bara 50ml, sen sov jag i min säng till två, sen fick  jag ligga bredvid mamma, va inte hungrig för så fort mamma tog upp mig så somnade jag om igen :) ville bara  ligga på mammas arm och sova, då sov jag till 04.30, då ville jag ha mat så då gick mamma och gjorde mat och jag fick ligga kvar i sängen.. jag åt och sen somnade jag om, sov till 09.00 då kom  mormor upp och hämtade mig :)så hon gav mig mat och mamma gjorde sig iordning :P
Sen fick jag sova i vagnen när dom städade, sen kom moster hem och då fick jag sitta i hennes knä,, myspys..
när mamma och  mormor hade ätit fick jag mat och sen gick vi  och handlade lite, sen gick vi till mammas kusin Linn och hälsade på :) Vi hade vagnen dit, skönt att vara ute, nu sover jag skönt inatt :)

Nu sitter vi och kollar på tv och äter massa gott :) snart ska jag få gå och sova i min säng lite innan jag ska ligga hos mamma :)

Ska försöka skriva lite mer imorgon,
Ni kan kolla på bilder på mammas bilddagbok Kramizcarro heter hon där:)

// Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0