kalas m.m.. 3 mån idag:)

Idag är jag 3 hela månader:):):):)  tiden går fort fram tkr mammsen..och igår så fyllde mamma 18 år så det va kalas här, men före så va jag i kstad hos ögonläkaren,  allt såg bra ut så jag behöver inte komma tebax nå mer förrän jag är ca 2½ år, så det är ju ett tag kvar..
Mamma och mormor gick i lite affärer så det va ju bara att hänga med, även fast jag hellst hade åkt hem..
när vi kom hem fick jag sitta hos moster för mamma skulle städa lite...
sen kom farmor med en present till mamma och med blommor från pappa och mig :)
gammelmormor kom också med massa presenter till mamma, och morbror och kladdmoster Ann-louise kom också :)
Izabella,Jenny och Inga-lill kom också :)

Inatt hag jag gnällt och varit vaken mycket, är bara nöjd om jag får ligga på armen hos mamma så mamma har jätte ont i ryggen för hon måste ligga på sidan hela tiden när jag ligger i sängen med henne..
Sover från ca 23.30 till 02.00 i min säng och resten bredvid mammsen :P
Imorse vaknade jag vid halv fyra och ville ha mat och sen vid halv sju, och vid halv sju så hade jag ont i magen och när det gick över så ville jag inte sova, mamma fick vara vaken en timme men sen somnade jag igen :)

Nu på kvällen har jag fått vara lite med mormor och moster, för mamma har varit och fixat lite saker men det är hemligt  än så länge ;) bara en del som vet...
Nästa vecka åker mormor och moster till turkiet så jag och mamma ska vara ensamma hemma..skönt..
Sen veckan efter ska jag och mamma göra nått jätte kul när dom kommit hem :P hemligt än:P

Skulle ju ha varit och hälsat på Mammas kompis Virre och hennes dotter i helgen, men det blir inte något :(
Men efter den 20:e så ska mormor till sthlm så då ska jag och mamma gå av hos virre och vara där.. om vi får för henne :P

Nej nu ska Jag och mamma sova för vi ska till morfar imorgon så vi får gå upp tidigt, lr iaf mamma så hon kan fixa allt som ska med dit.. :P

Nattinatti/ Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0