Helgen..

Ja, i helgen har det väl inte hänt så mycket... i fredags var jag och mamma hemma och kollade på tv och myste hela kvällen...På lördag morgon gick jag och mamma upp till Tony en sväng för mamma skulle fixa något där..
Sen gick vi hem för mamma skulle duscha och göra sig iordning för hon skulle ut och fira sin 18års dag med sina kompisar så jag skulle få vara hemma med mormor och moster, men det är jag mer än gärna så det gjorde inte något att mamma var med sina kompisar lite..
Idag på morgonen så kom mamma hem vid ca 10, för hon och hennes kompis sofie sov hos tony, så hon kom hem till mig och så duschade hon sen gick vi upp till tony.. där fick jag mat och Tony och Sofie åkte och köpte pizza för det skulle dom vuxna äta.. längtar tills jag också får äta pizza :)
När mamma hade ätit så la vi oss på soffan och skulle titta på film, men det dröjjde inte länge innan moster ringde och frågade om hon fick komma och hämta mig och ta med mig på en prommenad... och det fick hon för mamma va så trött så hon orkade inte gå ut och jag älskar att vara ute så jag fick gå med moster och mormor ut en sväng.. moster skulle gå och lämna mig hos mamma när dom va klara men det gjorde hon inte så mamma skrev och frågade vad vi gjorde, då hade jag precis ätit och moster ville att jag skulle vara kvar hemma lite för jag sov och så skulle moster åka till morfar idag... nu på kvällen har jag och mamma varit hos pappa och hälsat på, va ju en hel vecka sen jag träffade honom, mamma har ju fyllt år i veckan så det har varit lite mkt så vi har inte hunnit gå till pappa, så det var jätte mysigt att få ligga lite på pappas mage och mysa :)

Nu ska vi nog gå och sova, lr jag sover visst redan :P men mamma ska också gå och sova :P

Natti natti // Jonathan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0