Förlåt...

Va längesen det kom upp något här nu.. man hinner inte med allt man vill om dagarna.. Men allt är bra här :) Jag växer och växer för varje dag som går nu :) Väger 6100 och är 57cm lång :)
I tisdags började jag och mamma på Babysim :) det var jätte skönt tyckte jag, och trött blev man efter också :) sov i stor sett hela dagen, vaknade och åt lite ibland bara.. men efter maten sov jag vidare :) Elin var med så vi gick och fikade efter, fast jag sov hela tiden då :P

Och sen på onsdagen va vi på BVC på spädbarnsgupp :) tyckte att det va jätte roligt att ligga och titta och prata med dom andra barnen så jag va jätte trött när vi kom hem, två timmar var vi där :) sov hela den eftermiddagen också, bara åt ibland men sen sov vidare.

.
Igår åkte jag, mamma och moster ut till morfar för vi skulle sova där, va meningen att vi skulle åka buss men snälla tony åkte med oss ut :) han är bra snäll han :) passade mig en snabbis också när mamma var uppe och handlade i tisdags för d va så kallt ute, minus ju, och jag hade badat så jag kunde inte gå med, och mamma upptäckte att vällingen nästan va slut så då fick tony rycka in en snabbis :)

Iaf, igår åkte vi ut till morfar, älskar att vara på landet, sov hela kvällen, mamma väckte mig vid tolv och tvingade i mig mat, men jag va inte hungrig så jag åt bara 60 ml, tusan tänkte mamma, nu får jag gå upp om en timme igen, men icke, jag va så trött så jag sov till 05.30, fick mat och somnade om och sov till 10.30 :P jag sover riktigt lääänge på morgonen men mamma måste upp ändå hon, fast ibland ligger hon allt kvar hos mig och myyyyser ;)

Vid ca halv två på dagen idag kom mormor och hämtade mig, mamma och elin ute hos morfar, va med på mormors jobb lite och så va vi bort till ett dagis som mamma hade praktik på när jag låg i mammas mage för hon hade glömt några saker där som hon skulle hämta, va ju och hälsade på en arbetskamrat till mormor i måndags som har en dotter som är 2 år och idag när jag och mamma kom till dagis så blev hon jätte glad och sa "men.. här kommer ju lilla Jonathan" hihi, hon är ju bara för söt...  Sen åkte vi hem.. va hos moster lite för mamma och mormor skulle upp och handla och mamma ville inte ta med mig för jag hade nyss somnat och hon tyckte jag kunde få sova lite för jag sover inte så mycket på dagen så när jag väl låg i min säng så fick jag ligga kvar, moster var ju ändå hemma så :)
Sen när mamma kom hem så fick jag mat sen skulle mamma fixa små godispåsar ifall d kom några utklädda barn hit :) och det gjorde det ju :)


Nu ligger jag i mormors knä och sover så gott, mamma hade tydligen köpt någon julklapp till mig idag hörde jag hon pratade om, men jag vet inte vad det var riktigt, är ju för liten för att förstå sånt jue...

Ja just ja, jag har börjat med gröt också :) jag hade kolik ett tag så mamma var hos läkaren med mig och han sa att jag kunde få lite gröt mitt på dagen, skulle börja med lite och se hur det gick,mums va de och jag fick inte alls så ont i magen,  fast det får jag nästan inte av välling heller nu längre, är mkt bättre i magen, När vi va på bvc så frågade mamma hur mkt gröt jag fick äta, då sa hon som jobbade där att mamma kunde ge mig en gång mitt på dagen och då kunde jag få tills jag var mätt, eller en gång med lite på dagen och lite välling, och sen lite gröt på kvällen tillsammans med välling, så mamma fick välja om hon ville ge mig en gång mitt på dagen tills jag blev mätt, eller lite mitt på dagen och lite på kvällen :)
Morotspuré får jag också..mums :)

Nej nu ska mamma och jag snart gå och sova..
Avslutar med lite bilder på mig :)

//Jonathan
                             
                                                       Första gången på babysim :).

                                      Jag får puré:)mums...


                                         Jag badar på babysim :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0