Tisdag :)

Ja, tisdag är en jätte rolig dag :) I morse vaknade jag kl 5 och då hade jag inte någon lust att sova alls.. fick mat och sen la mamma mig i sängen, låg där och tittade på mina djur som hänger över sängen och pratade massa :) mamma fick snurra på leksaken lite så att den rörde sig, tillslut så somnade jag igen :) mamma väckte mig kl 08.30, dax för mat.. fick mat och kläder på, sen fick jag ligga i mitt babygym och kolla lite medans mamma gjorde sig iordning och packade saker :) kl.09.50 va de dax att ta på kläderna och bli nerbäddad i vagnen för då skulle vi iväg på babysim.. :) Jippie :)

Va lite tidiga där, va där ca 10.15 och vi börjar inte förrän 11, men d va bra att vara i tid så man har tid att fixa med allt, man vet ju aldrig om jag blir hungrig :P
Va inte riktigt lika varmt i vattnet denna gången, men fortfarande lika roligt att bada :) men vid ca 11.20 blev jag trött och ville ha nappen, direkt mamma stoppade in den i munnen på mig så somnade jag, hihi...sååå trött va jag att jag t.om. somnade i vattnet :P
Sen gick ví upp, duschade och fick på kläder, mormor kom och hjälpte mamma så hon fick ta på sig kläder och så :) men sen åkte hon tebax till jobbet igen.. somnade om direkt mamma la mig i vagnen..
Mamma gick och fikade med mormor sen gick vi hem.

När vi kom hem fick jag mat och sen låg jag vaken en liten stund och tittade, sen somnade jag igen :P
mamma också ;)
Vid 16.30 åkte vi till töx för mormor skulle dit med moster så jag och mamma åkte med, mamma skulle köpa strumpor till mig men d fanns typ inga så hon beställer istället...

när mamma lägger upp detta så sover jag, somnade ca 22.00  idag.. mat vid ca 01-02 igen :)

Nattinatti// Jonathan

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny

Izabella hälsar att det var tråkigt att du inte följde med din mamma hit idag. Hon ville ju riva dej i ansiktet igen, som sist gång =) Men hon hälsar att vi ses till helgen =)

2008-11-06 @ 21:05:52
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0