Hmmm

Kan ju säga som mamma till jonathan att detta är en blogg om Jonathan och inte en blogg där det ska skrivas massa elaka kommentarer.. vill någon kommentera något elakt så är det bara att skicka ett sms.. så nu har jag sagt de.. så "klara" kan sluta skriva här om "hon" inte har något snällt att skriva :)
Så nu ska vi se hur jonathan har haft de det senaste då :):)

Varit en bra vecka :) Pappa var och hälsade på mig i tisdags :) det var mysigt tyckte jag :) Tony var med också..
Mamma tog med mig till köket så fick jag sitta i pappas knä och mysa lite :) Pappa tyckte att jag va en sötnos :)
Mamma är hos mig varje dag hela dagarna förutom när hon äter, det tycker jag är jätte mysigt :) skönt att få sitta i knä och inte ligga i sängen..
I torsdags så kom pappa hit och hälsade på mig igen och jag fick sitta i hans knä.. myspys:)
Sen åkte mamma, Pappa och tony till ikea.. mamma kollade på lite saker som hon skulle köpa till mig :)
På Fredag kväll kom mormor hit till mig och mamma :) Jag fick sitta i hennes knä lite på kvällen men sen gick hon och mamma upp och la sig..
Idag kom dom till mig tidigt på morgonen så fick jag först sitta i mammas knä och mysa lite sen skulle mamma åka till Ikea och handla lite så då fick mormor passa mig så jag fick sitta uppe och inte ligga i sängen :) det tyckte jag va bra :D
Sen kom tony och hälsade på mig lite också :P
Vid ca två kom Pappa och hälsade på, han hade med sig Farmor och Farfar :) första gången jag träffade dom. :) det va kul och jag fick presenter också, men dom fick mamma öppna för jag kunde inte:P
Dom va hos mig en stund och jag fick sitta jätte länge i farmors knä det var skönt och jag sov hela tiden och var jätte nöjd :)
Sen fick jag lägga mig i sängen och få mat :)
mamma har suttit med mig i knät och myst hela kvällen :) Jag har haft lite ont i magen så jag har varit lite ledsen, och så vill jag inte ligga i sängen längre för det är mycket mysigare i mammas knä så så fort mamma lägger ner mig så blir jag ledsen och vill upp igen.. hög röst har jag också ;)
Nu är jag över en månad och jag och mamma ska snart få åka hem :) Inte allt för länge kvar nu :)
Jag längar tills jag får åka med mamma hem, då kan jag träffa pappa mer också :) och min kompis Izabella :) Hon är lite större än mig så hon tycker nog inte jag är så rolig att leka med :P Längtar ändå tills Jenny och Izabella kommer och hälsar på mig och mamma :)

9/8 2525 gr :) nu är jag 43 cm lång:) jag har växt och blivit en stor pojke nu :)

Jag och Pappa första gången han höll mig :):):):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du måste vara världens lyckligaste :)

2008-08-12 @ 12:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0